2013年5月19日日曜日

距離 時間 不器用 

I went to friends house to take picture.
they are Japanese and Brazilian couple.
After we done, we went to eat supper.
I and Brazilian were taking about how they know each other or 
what is the first impression about his partner.
He was truly talking he was really fall in love with him
he is enjoying his life with his partner. 

First time I was laughing like foolishly.
( be carful this is not making fun of them or some, I was too shy my self asking about those questions)
He is so honestly told me, so I was feel sorry and I felt I am a idiot.

truly love some one is really beautiful.


友人を撮影しに相手のお家へ。
日本人とブラジル人のカップル。
撮影が終わったあと食事をしに行った。
そのときに、ブラジルの彼に互いの最初の印象がどうだったとか
どう知り合ったのかとか根掘り葉掘り図々しく聞いてしまった。
彼はすごく真剣に相手がすごく好きなことだとか
一緒にいてほんとに楽しいことだとかを教えてくれた。
「僕は相手のことすごく好きだけど
相手も僕のことすごく好きだと思うんだ。」って 。

最初は、私もヘラヘラしながら聞いてたんだけど
(なんか恥ずかしくて)
彼があまりにも真剣だから、申し訳なくなったというか、
自分のことが馬鹿にみえた。

真剣に相手と付き合うって楽しいだろうな。


この写真、祖母を友人が書いてくれたらしい。嬉しそうだった。

0 件のコメント:

コメントを投稿