2011年12月7日水曜日

目標は大きければ大きい方がいい。


前のブログから約1ヶ月。
時が経つのは早いですね、今日は3年最後の作品発表会でした。
私は、今年の夏にカナダで撮影したものを手焼きでプリントして、
一枚は額に入れて飾りました。
前までは自己反省がたくさんあって、終わってからも
すっきりしないことが多かったのですが、
今回は違います!やりきった感が初めて出ました!
悔いが残らないものは初めてで、終わった後の打ち上げでのお酒も
とても美味しかったです。
いろんな話をしていて、
広川ゼミに入ってとてもよかったなぁ、と先生を始め
いろんな人に感謝しました。
先生の言葉は、自分に喝を入れられているような気分になり、
背中を押してもらったような気分になり、
やっぱりワタシは写真を撮りたいなぁと
改めて思えるようなものでした。

いやはや、楽しかった。
良い作品作りたいなぁ、苦労したいなぁ、と思いました。
-------------------------------------------------------------------------
It has been 1 month since I blogged last time, 
and thought time goes by too fast.
Finally, my last work presentation in university has done.
It was the fast time ever since I've done my work that I felt I've done my best.
It was such a wonderful time to make my portfolio and pictures.
It was so special good taste to drink beer right after the presentation.
It was really good to know every member who are in same group work.
I just thankful for Mr.Hirokawa and other teacher and friends.
through talked with Mr. Hirokawa,
 he told me that "It is better to decide your future 
more than think about near future."
I know it is really nervous and afraid.
but if I really want to do "it", I must do.
I really want to have a job as a photographer.

anyway, It was so much fun and I enjoyed a lot.
I wanna make next good pictures and I wanna spend hard time.

0 件のコメント:

コメントを投稿